welcOmE To mY sMaLL wOrLd..

.:.
i LuRvE wHo LuRvE Me
.:.

always smile~~~

life start begin when you start smile~~

About Me

My photo
just a simple girl... like to laugh... like to smile..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 4, 2010

kenangan


mungkin aku bukan yang terbaik buatnya..
aku bukan manusia yang sempurna..
kau yang pertama buatku walaupun kau bukanlah yang pertama dalam hidupku..
namun cintaku untukmu yang pertama...
aku sangat sayangkan mu..
walaupun aku xpernah tunjukkannya..
hanya tuhan sahaja yang athau isi hatiku..
kini kau pergi di saat ku sangat2 memerlukan mu..
aku perlukan perhatianmu..aku perlukan pelukan mu..
aku rindu ciuman sayang dan rindumu..
aku terlampau rindu..
namun apa yang boleh aku buat..
kau sudah perhi meninggalkan diriku..
pergilah sayangku...
moga kau bahagia selalu....
aku masih cintakanmu..
aku terlampau rindukanmu.......

No comments:

Post a Comment