welcOmE To mY sMaLL wOrLd..

.:.
i LuRvE wHo LuRvE Me
.:.

always smile~~~

life start begin when you start smile~~

About Me

My photo
just a simple girl... like to laugh... like to smile..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 22, 2010

kereta oh kereta....

aku nak TOYOTA VIOS....
huhu..memang lar mahal..sbb tuh aku nak simpan duit nak dapatkannya...
tapi biler dok usha2 harga dier mmg aku raser aku boleh makan megi jer tiap2 bulan cam nie..


harga dier per month kalau untok 7years is 900+++...
aku nak ambek untok 7 years jer sbb nak beli umah plak nanti...
at least when i'm reach 30,i got my own house and make as my heaven..
cita2 aku mmemang beso tapi xsanggup lak  kuarkan duit..
hahaha..
kan besh kalau ader dato ker tan sri yang nak support aku..
haha...bleyh aku dok senang lenang..
haha..


cita2 tamo kalah kan..
macamlar aku nie cun bebenor...
len lar kalau badan aku nie mcam ala2 kerengga gitu,mke maca iras2 angelina jolie..
haha..tu ader lar peluang kan..
haaa...berbalik pader kereta.....aku tetap nak ambik  TOYOTA VIOS!!!!


aku nak buat orang kampung yang dulu pandang family aku macam sampah ternganga..
terutama orang kl tuh..
biar padan muker dorang...
bangga sangat lar ngan anak2 menantu dorang tuh..


haha...lastly not least..
i want to make my mummy proud of me..
da bnyak da dulu i make her disappointed  wit me..
make her cry becoz of my bad attitude..
at least i want her to smile for all her working hard to grown me up until i became someone in my life..
lurve you mummy..







No comments:

Post a Comment