welcOmE To mY sMaLL wOrLd..

.:.
i LuRvE wHo LuRvE Me
.:.

always smile~~~

life start begin when you start smile~~

About Me

My photo
just a simple girl... like to laugh... like to smile..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 17, 2010

MY BESTFRIEND FOREVER....


my bestfriend forever


pic nie kitaorg ambek maser buat research and management kat kolej kitaorg..

ok...calon-calon nyer adalah
yang baju merah depan sekali tuh namer dier mazlina..
dier nie dari kaum orang asli~
dier slalu ader biler aku memerlukan dier~haha..
macam mak nombor dua aku..
hehe~~

yang number 2 tuh namer dier farah~
dier macam adek aku...
selalu kena keep on eye kat dier~`
dier pon kire adek kcik kitaorg lar~~

yang number 3 tuh syazana~
nie mmg kakak kitaorg sbb dier lagi tua~~
tapi prangai macam budak2 gak..
sebab dier manja~

yang number 4 tuh namer dier haliza~~
dier nie klakar sbb suker glak kuat2~~
kadang2 sakit jiwa gak ngn dier~

number 5 tuh rubec~~
dier mmg pk matured gler~~
n dier mmg gler pon~
hahaha~~
the best is~~dier xtahu tamil~~



last tuh aku lar..
so xpyah lar nak cakap paper kan..

kitaorang nie sumer berbilang kaum tau..
mazlina dari kaum asli
farah n liza dari kaum melayu
syazana adalah pakistan
rubecca dari kaum india
n aku pula mewakili cina~~

Mula berkawan sejak tahun berapa?

aku setart kawan ngan dorang
 since we all sume join nursing college lagi..
da tiga tahun da aku kawan ngn dorang..
kitaorng masok kolej nie january 2008.


Kenapa anda rasa dia/mereka BFF anda?

 aku raser dorang mmg bff aku aku sebab kitaorang nie 
mmg ikot peraturan berkawan iaitu susah samer susah 
senang samer senang~

kami penah kongsi makan megi mee kongsi 6orang~~
lepak kat kedai mamak n kongsi roti canai samer2
penah lepak sampy kul 4pagi hanya 
sebab nak celebrate burfday member~~
sedangkan masing2 keje pagi n kne bngun kul 6 pagi..
kongsi nasik goreng 6orang~~

sweet memory maser new  year 2010~~
kitaorang balik keje kul 10mlm n siap2 g KLCC..
then lepak kat kdai mamak sampy kul 12 mlm..
after that jalan dari klcc to times square-bukit bintang-low yatt-klcc back..
haha...
then kitaorg tido kat klcc pas tuh kul 6.30 gerak balik kolej~
kul 1 da g keje..
hehe~~




hehe~~
walaupon aku xmenang tapi aku mmg nak cakap yang aku sgt sygkan makhluk2 nie..
semoga anda semua akan jadi misi2 yang berjaya~~

harap2 hubungan nie kekal hingga semua 
da masok 7kaki bawah tanah...

No comments:

Post a Comment