welcOmE To mY sMaLL wOrLd..

.:.
i LuRvE wHo LuRvE Me
.:.

always smile~~~

life start begin when you start smile~~

About Me

My photo
just a simple girl... like to laugh... like to smile..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 28, 2010

i'm back..

hahahhaha..
macam da lamer kan xupdate blog nie kan.
after 23 dis ri tuh mmg aku da malas nak bkak blog..
tak tahu lar naper..h


after abis exam ri tuh aku trus balik ipoh dgn wan..
mmg bnyak gler kot barang aku..
bayangkan kereta wira tuh penuh kat bahagian bonet n seat blakang..
xder ruang da kot..
cian gler kat wan..
dier keje malam..balik pon da kul 9 lbih pg..
sggup lagi dtg ambek aku n antar balik ipoh..
thanx b ~~


sbbkan aku xmakan lagi so kitaorang singgah makan lu..
agak murah ler~~promote nih~dekat restoran jejantas sg buloh
sempat gak aku g bli dunkin donut..~act aku mmg xminat dunkins..terpaksa..


smpy ipoh aroud 4 something..
punggah barang n tukar kereta kancil g jalan2 kat ipoh..
sajer aku bawak..


pastuh gerak balik kl dalam 7 lebih..
macam biaser lar..ader sesi interview dgn parents aku...


half way jer dier bwak..
pas tuh aku yg drive..
huhu~~
finally!!aku berjaya bawak auto car..
haha...


aku tertinggal cardigan kat dalam bilik n col member aku awl2 suh kuarkan ltak kat luar sbb xder key..
dier boleh lupa..
so g lak sentul sbb nak ambek kunci kat dier..
nseb dier xbalik lagi..


malam tuh aku ngan wan leyh buat keje giler..
haha~~naik genting kul 3...trun kul 4..
hehe..


kul 7 aku da kat kl central sbb guard kolej xbagi aku dok dalam kolej lamer2..
nak mandi pon xleyh..


kul 8:30 da kat dalam train..
after org tuh check tiket,aku trus pejam mata..
mmg tido trus lar..
hehe~~


aper2 pon aku sangat rindukan mereka..
betol2 raser khilangan sangat2..
3 tahun kiter bersamer..


rindu saat minum samer2..makan samer2...
mandi samer2...n paling xdapat dilupakan saat2 ketawa bersama..




No comments:

Post a Comment