welcOmE To mY sMaLL wOrLd..

.:.
i LuRvE wHo LuRvE Me
.:.

always smile~~~

life start begin when you start smile~~

About Me

My photo
just a simple girl... like to laugh... like to smile..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

pengorbanan...

pengorbanan..hehe...
sbnrnya aku terbaca sorg nie pnyer blog..
n maser bav=ce blog dak tuh..hnya der sorg jer dalam otak aku..
walaupon aku da kapel n tgah kapel ngan bnyak lelaki tapi ader sorang nie jer yang aku rase
sbnarnya bnyak berkorban..
biler pikir2 pengorbanan dier xlah besar maner pon..
kecik2 jer..

kitaorang kapel mmg lamer...dalam  2tahun lebih..
tapi sepanjang kapel tuh da bnyak kali cerai gak lar..
kalau kitaorg nie betol2 kawen mesti da jatuh talak ke 40 agaknyer..

dalam awl tahun 2010 dier datang kl semata2 nak dekat ngn aku..
dier cari macam2 keje..
akhirnya dier jumpa satu kerja..
jadi cashier 12 jam satu hari..
mmg penat..
tapi dier tahan sebab aku..

pengorbanan yang aku xleyh lupa biler dier sanggup brenti keje sbb aku..
maser tuh aku hampir curang..
dier ingat aku curang sebab dier xspent time maser ngn aku..yelah keje 12jam..
dier blik keje pon da penat..
so dier ambek keputusan brenti..

bnyak  lagi pengorbanan dier yang bt aku terharu.
dari rumah dier ke kolej aku dekat stengah jam jgak lar..
hanya disebabkan aku nak makan nasik kerabu ngan air kelapa dier sanggup antar..
kalau aku sakit,dier sanggup xtido sampy aku tido baru dier tido..

dier sanggup ikat perut untok simpan duit nak clbrte annvsary kitaorg...
birthday aku dier xpnh lupa walaupon aku xpnah dapat hadiah dari dier..
stiap kali annvassary msti aku dapat wish dari dier walaupon sangat ringkas..

n buat aku xleyh lupa gak pengorbanan dier antar aku balik ipoh..
dier sanggup xtido 2malam...

to hazwan abd hadi...
cyg tahu cyg kuat marah...
cyg tahu cyg nie xsabar
cyg tahu cyg suker2 nak tengking b,...
tapi cyg nak b tahu cyg sgt hargai b..
thx sbb sabar ngn cyg spnjang hubungan kiter dulu..


my love always with you...never end..

No comments:

Post a Comment