welcOmE To mY sMaLL wOrLd..

.:.
i LuRvE wHo LuRvE Me
.:.

always smile~~~

life start begin when you start smile~~

About Me

My photo
just a simple girl... like to laugh... like to smile..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 26, 2011

hepi+sedih=???

loan untok kereta da approve..yeay!!uwaaa!
hepi ker sedih?
sebenarnya hepi gak lar..tapi sedih biler pk yang lepas nie tiap2 bulan nak kene byar duit kete...
rm 731++...
da lar gaji ciput..
orang msti kater aku nak berlagak ..
yeerrr..mmg nak berlagak..hahah~
sebenarnya aku takot nant aku ralat jer kalau beli kete murah2 a.k.a kete m'sia..
kete muroh2 nie beli lepas 5-6 tahun mesti da start nak merajok..
den xbanyok duit lar nak beli itu ini nak pujok...
biar beli mahal tapi leyh pkai lamer2 tanpa pk hati dan perasaan dier yg nak dipujok tuh..



so vios menjadi pilihan hati di kalbu..
haha~~vios j 1.5 white~~

satu impian da tercapai.....
ader banyak lagi impian tuh...
adeh~~penat nak pikior...

mungkin nak tunang lagi 3tahun...
xsabarnyer..haha~~tipu okeyh!
aku xtahu lar aku nie leyh kasi komitmen ker tak..
bkn nak kater aku akan curang~oh tidak samer sekali..!
aku cume takot aku xleyh jadi isteri yg baik..masok neraka wey!
aku xreti masak+pemalas+grang=suami cabut!
hahaha~



p/s:aku memang xder follower pon..tapi aku xkesah sangat po sebab aku memang xpandai bercerita..so buat per ak nak malukan diri kan....huhu..

No comments:

Post a Comment