welcOmE To mY sMaLL wOrLd..

.:.
i LuRvE wHo LuRvE Me
.:.

always smile~~~

life start begin when you start smile~~

About Me

My photo
just a simple girl... like to laugh... like to smile..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 27, 2011

kuceng6 ku..

tengah duduk atas katil mummy mkn buah..haha..kalau dier thu msti kne marah..haha..
tiber2 teringat 1 question from my collegue..
naper suke kucing?

naper eh?mungkin sebab dier comey n pndy ambek hati kot..

aku ader 6 ekor kucing..

 yang pertama namer dier nina..
aku suker gler kaco dier..panggil dier gemok n betina gtal..
sebab biler dier marah dier akan tenung aku cm nak serang...
comey n sgt serius okey muker dier...



no 2...namer dalam surat beranak jasmin...
namer manja ucu...
hehe..dier cantik n lembut..maca model..
tapi jgn ingt dier penakut..dier suker gadoh ngn anjing..

no 3....namer dier emy..
tapi aku suker panggil dier mereng..sebab dier nie cm xbetol sket..ske men hujan..
suker tido kuak lentang..hahaha...

no 4, haee....namer betol harry...
seekor abang kucing yang sangat penyayang...
sangat manja kot..

no 5,toola...asal2 namer dier drakula sebab suker gigit ibu jar kaki..
yang nie suker nangis n mngadu ngn mummy

no 6...namer dier ewak...sebab singkatan dari biawak..
dier jalan cam biawak sebab tersangat montel..
nie adek manja aku..tiap2 mlam mesti tidur sekali...
bunyi dier bukan meow..tapi uuuu...uuuu..ahhhh...comey sangat2...







No comments:

Post a Comment